...NU GÄLLER DET!...

Tack vare DIG är jag i  final Travel Blogs Award 2013!
För att just DU klickade in dig på länken nedan och nominerade mig.
TACK!

Tack vare dig har jag nu chansen att VINNA!
Vinna, förutom den stora äran, en bokutgivning om mitt inspirerande, irriterande, fantastiska och kontrastfyllda liv som medföljande "lyxfru" i Indien.
För att vinna behövs många röster.
DIN RÖST!

Så, klicka på länken nedan.
Välj kategori "BO & LEVA UTOMLANDS".
Välj "Indien Enligt Titti".
Fyll i din mejladress.
Klicka på "Rösta".
Gå sedan in på din mejl och bekräfta din röstning genom att klicka på länken du fått.
Klart!
Plättlätt!
 
6 enkla steg för dig, som är väldigt betydelsefulla för mig!
Gör det nu!
("Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag"- väldigt svenskt och väldigt oindiskt ordspråk...)
 
Jag blir dessutom extra glad och tacksam om du får din partner, granne, bästis, arbetskamrat, kompis, son, dotter samt personalen i kassan på t ex ICA att göra detsamma...
 
Det är tävling, flest röster vinner!



Nimbu Pani & TACK hälsar eder egna lilla "lyxfru" i Indialand.
 
  
Travel Blog Awards 2013! Med billiga flygbiljetter i handen får du mer pengar över till semestern - vi har superfina erbjudanden!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Spännande att ta del av !

2014-02-11 @ 12:45:30
Postat av: Barbro

Spännande att ta del av !

2014-02-11 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0